Fatra se letos prezentovala v rámci Agrofert FOOD & FUN ZONE na čtyřdenním multižánrovém hudebním maratónu Colours of Ostrava, který již oslavil svůj 14. ročník. Letos festival zaznamenal opět rekordní návštěvnost, areál navštívilo celkem 43 700 lidí. V porovnání s loňským rokem to je o téměř tři tisíce více.

Stánek Fatry na Colours of Ostrava. Foto: Fatra/www.fatra.cz

Stánek Fatry na Colours of Ostrava. Foto: Fatra/www.fatra.cz

Celkem bylo letos v programu 300 různých vystoupení. Nešlo jen o koncerty, ale i divadla, diskuse či recitace básní. K tradičním 13 scénám do programu letos přibyla electro stage věnovaná současné elektronické hudbě.

Samotná Fatra měla svůj stánek umístěn v Agrofert zóně, kde byly i další stánky koncernu. Návštěvníci si zde mohli zakoupit výborné hot dogy Parky‘s, klobásky, burgery a steaky z Kostelce a Vodňan i osvěžující Tatra zmrzku. Fatra se starala především o oddych a zábavu, kterou navozovali její osvědčené nafukovací hračky, které jsme zde prezentovali i prodávali všem návštěvníkům festivalu.

Dalším lákadlem v bezprostřední blízkosti Agrofert stage byla nástavba na vysoké peci, která nabízí ve čtyřech patrech ve výšce od 60 do 70 metrů nad areálem vyhlídku s kavárnou a terasou (číselné údaje – zdroj ČTK, www.colours.cz).

Sdílet článekTweet about this on TwitterShare on Facebook
Předchozí článek

Heineken ušetřil recyklací 6,5 tisíce tun CO2

Následující článek

Slavná londýnská hračkárna bude mít prodejnu v centru Prahy

- RegioBiz -

- RegioBiz -

Informační portál o dění v českých a moravských firmách s důrazem na jejich veřejné aktivity