8. duben 2015 – Skupina ČEZ se rozhodla motivovat co nejvíce svých zákazníků, aby si nechali zasílat namísto klasické tištěné faktury elektronické vyúčtování. Peníze za tisk a poštovné, které díky těmto zákazníkům ušetří, společnost věnuje prostřednictvím Nadace ČEZ na výsadbu alejí v celé České republice.

Cílem Skupiny ČEZ je zjednodušit život zákazníkům, a díky přechodu k elektronické formě fakturace šetřit společně s nimi životní prostředí. Peníze, které jí zákazníci takto pomohou ušetřit, věnuje v plné výši na ozelenění české krajiny. „Věříme, že nás ve snaze systematicky pomáhat životnímu prostředí a obnovovat zeleň napříč Českou republikou podpoří co nejvíce lidí. Jediné, co ‘musí‘ udělat, je přejít k šetrnější elektronické formě faktury, která navíc i pro ně skýtá řadu výhod, zejména větší přehlednost a rychlost,“ uvedl Dávid Hajmán, ředitel ČEZ Prodej.

Klienti Skupiny ČEZ, kteří využívají elektronickou správu svého zákaznického účtu – aplikaci ČEZ ON-LINE, si službu elektronické fakturace zřídí jedním kliknutím. Momentálně využívá aplikaci ČEZ ON-LINE více než půl milionu zákazníků, elektronickou fakturu dostává zhruba 200 tisíc z nich. Všichni ostatní se mohou do webové aplikace jednoduše zaregistrovat, a získat tak mimo jiné kompletní přehled o odběru elektřiny nebo plynu a přístup k informacím o svých fakturách a platbách.

Finanční prostředky ušetřené díky zákazníkům, kteří si elektronickou fakturu objednají, poputují na konto grantového programu Oranžové stromy, jehož prostřednictvím Nadace ČEZ už čtvrtým rokem vysazuje a obnovuje stromořadí po celé České republice. „Od roku 2011 jsme pomohli vysadit na dvě stě alejí a vzhledem k velkému ohlasu od měst a obcí v této aktivitě neustaneme ani letos. Už samotné elektronické vyúčtování je vzhledem k úspoře papíru šetrné k životnímu prostředí. A navíc nám ještě umožní vyjít vstříc většímu počtu zájemců o nová stromořadí, což nás samozřejmě nesmírně těší,“ vysvětlila Michaela Žemličková, ředitelka Nadace ČEZ.

Elektronické daňové doklady využívá stále více českých i zahraničních společností. Tento trend v oblasti fakturace nabízí celou řadu výhod pro firmy i jejich zákazníky. Elektronický doklad se ke klientovi dostane rychleji a jeho správa je daleko jednodušší a přehlednější. Zákazník si nepotřebuje vyhrazovat speciální prostor pro archivaci dokumentů a doklad si vždy snadno vyhledá ve svém zákaznickém online účtu, přes který může fakturu rovnou i zaplatit.

Sdílet článekTweet about this on TwitterShare on Facebook
Předchozí článek

ŠKODA Auto: Za každý prodaný vůz vysadíme strom

Následující článek

Skupina ČEZ vyměnila na den oranžovou za modrou. Podpořila lidi s poruchami autistického spektra

- RegioBiz -

- RegioBiz -

Informační portál o dění v českých a moravských firmách s důrazem na jejich veřejné aktivity