Privátní bankovnictví UniCredit bylo opět oceněno za své vynikající služby. V průzkumu Private Banking Survey 2016 prestižního časopisu Euromoney získala skupina UniCredit celkem 16 prvenství v regionálních i národních kategoriích ve střední a východní Evropě. V České republice časopis ocenil inovativní technologie ve službách klientům i Back Office a unikátní službu Art Banking zaměřující se na investice do umění, na Slovensku pak služby pro mezinárodní klientelu.

Přehled ocenění pro skupinu UniCredit v průzkumu Private Banking Survey 2016 časopisu Euromoney  

  • Střední a východní Evropa
    • Nejlepší služby privátního bankovnictví
    • Služby zaměřené na čisté jmění
    • Služby komerčního bankovnictví
  • Česká republika
    • Filantropie
    • Inovativní technologie – služby klientům
    • Inovativní technologie – systémy Back Office
  • Slovensko                                                            
    • Mezinárodní klientela
  • Chorvatsko
    • Nejlepší služby privátního bankovnictví
    • Služby investičního bankovnictví
    • Služby komerčního bankovnictví
  • Itálie
    • Služby komerčního bankovnictví
    • Poradenství a plánování nástupnictví a trusty
    • Inovativní technologie – služby klientům
    • Inovativní technologie – systémy Back Office
  • Rakousko
    • Služby zaměřené na čisté jmění
    • (podkategorie: Super majetní klienti s 1–5 miliony USD)
  • Turecko
    • Filantropie

Každoroční průzkum Private Banking Survey časopisu Euromoney poskytuje kvalitativní i kvantitativní hodnocení nejlepších služeb privátního bankovnictví rozdělené geograficky i podle jednotlivých oblastí služeb. Mezi správci majetku je tento průzkum považován za jeden z nejprestižnějších, protože kombinuje hodnocení dat poskytnutých bankami s názory odborníků. Euromoney v něm zahrnuje více než 15 různých produktových a klientských kategorií na regionální i národní úrovni a sestavuje žebříček výsledků ve více než 69 zemích světa. V roce 2016 se průzkumu Private Banking Survey zúčastnilo téměř 600 institucí z 90 zemí, přičemž časopis zpracoval celkem 2 616 odpovědí.

Jan Troníček, ředitel privátního bankovnictví pro střední a východní Evropu skupiny UniCredit, k výsledkům říká: „Naším cílem je klientům pomocí digitálních nástrojů v reálném čase poskytnout širší přehled  o a jejich portfoliích  a lepší přístup k investičním informacím. Jsme přesvědčeni, že tím zlepšíme uživatelskou zkušenost klientů a posílíme jejich loajalitu. Proto nepřestáváme investovat do technologií ani vzdělání našich privátních bankéřů, které považujeme za klíč k budoucím úspěchům. Tato ocenění potvrzují naše úsilí být lídrem v oboru i naši vynikající péči o  klienty.“

Privátní bankovnictví skupiny UniCredit poskytuje v rámci regionu střední a východní Evropy kompletní škálu produktů a služeb více než 24 500 klientů z 9 zemí celého regionu s celkovým objemem finančních aktiv přibližně 11,2 miliard eur. Díky své odbornosti, rozsáhlosti a stabilitě jedné z předních evropských bank dokáže skupina UniCredit využít svůj nezávislý pohled na trhy a nabídnout ty nejlepší produkty. Privátní bankovnictví skupiny UniCredit chce svým klientům srozumitelným způsobem nabízet komplexní finanční služby a ke složitým finančním trhům přistupuje s jasnými a transparentními strategiemi tak, aby ochránila a optimalizovala majetek klientů přesně podle jejich potřeb.

Sdílet článekTweet about this on TwitterShare on Facebook
Předchozí článek

Za nejlepšími sportovními a kulturními zážitky budou lidé nyní mířit do OSTRAVAR ARÉNY

Následující článek

ČEZ vstupuje do smart energy programu nizozemského start-upového akcelerátoru Rockstart

- RegioBiz -

- RegioBiz -

Informační portál o dění v českých a moravských firmách s důrazem na jejich veřejné aktivity