Pivovar Ostravar se stal na následujících pět let generálním partnerem největší sportovní haly na Moravě. Ta od letošního roku nově ponese název OSTRAVAR ARÉNA. Ostravský pivovar v této roli navazuje na dosavadní dvanáctiletou spolupráci s halou v podobě oficiálního piva haly.

Foto: www.pivovary-staropramen.cz

Foto: www.pivovary-staropramen.cz

Ostravská aréna s kapacitou 12,5 tisíc diváků je druhou největší halou v České republice a největší víceúčelovou halou na Moravě. Byla otevřena v roce 1986 a za dobu své existence se stala významným sportovně – kulturním centrem a vyhledávaným místem konání národních, evropských a světových mistrovství, koncertů největších hudebních hvězd a velkých sportovních turnajů.

„Ostravská aréna je pro region středobodem sportu i kultury. Konala se zde Mistrovství světa v ledním hokeji, tenisové ATP turnaje, velké Davis cupové i Fed Cupové bitvy. V hale koncertovaly světové hvězdy první velikosti jako Sting, Peter Gabriel nebo v poslední době třeba francouzská šansoniérka ZAZ.  Jsme opravdu hrdí, že od letošního roku tato hala ponese jméno pávě našeho pivovaru,“ prohlásil u příležitosti podpisu kontraktu Jaroslav Vích,  ředitel Oddělení  rozvoje obchodu  společnosti Pivovary Staropramen.

„Pivovar Ostravar patří více než 100 let k nejvýznamnějším značkám v našem regionu. Do této chvíle vystupoval v roli našeho produktového partnera a my jsme rádi, že se tato tradiční značka rozhodla rozšířit partnerství do té míry, že spojí své jméno s naší arénou,“ uvedl Kamil Vrubl, předseda představenstva společnosti VÍTKOVICE ARÉNA, a.s..

Nový kontrakt pochopitelně znamená, že kromě nového názvu haly se v OSTRAVAR ARÉNĚ bude i nadále čepovat tradiční ostravské pivo. Ostravar se v hale podává od roku 2004, kdy se stal produktovým partnerem haly. Nyní se čepuje v celkem třinácti prodejních místech ze speciálních výčepů. Ty například během jednoho hokejového zápasu nebo koncertu zvládnou načepovat úctyhodných 18 tisíc půllitrů.

Foto: www.pivovary-staropramen.cz

Foto: www.pivovary-staropramen.cz

Vedle zásobování haly vlastním pivem hodlá ostravský pivovar využívat arénu i k marketingovým aktivitám. „Ostravská veřejnost ví, že Ostravar bere svá partnerství velmi vážně a své partnery vždy intenzivně podporuje. V rámci naší spolupráce jsme připraveni realizovat zajímavé projekty, jak pro návštěvníky haly, tak také pro příznivce naší značky či obchodní partnery,“ prozradila manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková.

Podle Cieciotkové mají ostravský pivovar a aréna mnoho společného. Jsou dlouhodobě nedílnou součástí regionu a snaží se poskytovat lidem v Moravskoslezském kraji výjimečné zážitky. Pivovar Ostravar například prostřednictvím oblíbených Slavností, projekty typu

Ostrava žije a partnerstvími jako je to s ostravsko-havířovskou skupinou Kryštof. Rozšíření vzájemné spolupráce je jen dalším logickým krokem, který do zmíněné filozofie obou partnerů zcela zapadá.

Sdílet článekTweet about this on TwitterShare on Facebook
Předchozí článek

Karlovarské minerální vody opět podpoří spisovatelské umění blogerů

Následující článek

Privátní bankovnictví UniCredit Bank získalo v České republice a na Slovensku čtyři ocenění časopisu Euromoney

- RegioBiz -

- RegioBiz -

Informační portál o dění v českých a moravských firmách s důrazem na jejich veřejné aktivity